مقالات

۱۰ مدل از پرفروش ترین اره پروفیل بر

3قیمت اره پروفیل بر

معرفی اره پروفیل بر

اره پروفیل بر چیست و چه کارایی دارد؟ برندهای پر فروش این محصول در بازار کدام است؟ قصد خرید این کالا را دارید؟ به قیمت پیشنهادی برای خرید این محصول آگاه هستید؟ آیا می دانید به صورت آنلاین می توانید انواع مدل های پرفروش اره پروفیل بر را خریداری کنید؟ با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم، به طور کامل به بررسی اطلاعات مفید برای انتخاب اره های پروفیل بر بپردازیم.

اره پروفیل  نوعی از اره های پرکاربرد و پرفروش در بازار می باشد. این دستگاه از جمله ابزارهای برقی پرکاربرد می باشد که به دلیل داشتن مقاومت بالا در بسیاری از صنایع با اطمینان کامل مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار تنوع زیادی از مدل های آن موجود است. شرکت های مختلفی این  محصول را با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف تولید می کنند. کدام یک از اره پروفیل بر موجود در بازار گزینه ی مناسب برای خرید است؟ در بین مارک های موجود برای اره پروفیل بر می توان برندهای داخلی و خارجی مختلفی را مشاهده کرد. هر کدام از آنها کارایی ویژه دارند.

1معرفی اره پروفیل بر۱۰ مدل اره پروفیل بر پرفروش

برای اینکه بتوانید اره پروفیل بر اصل و با کیفیت را خریداری کنید حتما مراکز خرید معتبر را انتخاب کنید. در این صورت از کیفیت  این نوع از اره ها راضی خواهید بود. از پرفروش ترین انواع اره پروفیل بر می توان موارد زیر را نام برد:

دستگاه پروفیل بر شیلدر مدل SH2035

این نوع از اره ها برای برش سطوح برآمده و البته لوله ای شکل مناسب می باشد. این دستگاه با داشتن توان ۲۲۰۰ وات می تواند قابلیت خوبی داشته باشد. از دستگاه مدل SH2035 به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع اره پروفیل بر یاد می شود. با داشتن ۱۸ ماه گارانتی بازگشت، اطمینان کاملی برای خرید این کالا ارائه شده است.

دستگاه پروفیل بر برند مکتک بای ماکیتا مدل MT241

مدل MT241 نیز در بین مدل های پرفروش این محصول قرار می گیرد. از مهمترین امتیاز آن می توان به داشتن قدرت و البته قابلیت  برش زیاد اشاره کرد. از اصلی ترین نقاط ضعف این محصول می توان وزن سنگین آن را در نظر گرفت.

دستگاه پروفیل بر توسن مدل ۵۱۸۰C

مدل ۵۱۸۰C نیز در بین اره های پر فروش پروفیل بر در نظر گرفته می شود. این محصول توسط شرکت توسن تولید می شود. تعویض آسان تیغه ها، داشتن گیره های مفید از اصلی ترین مزیت این دستگاه در نظر گرفته می شود. موتور آن قابلیت کار با قدرت ۱۲۸۰ وات را دارد. بین مدل های مختلف اره های پروفیل بر توسن، مدل ۵۱۸۰C توانسته به دلیل داشتن کیفیت مطلوب، در اولویت انتخاب بسیاری از افراد باشد.

دستگاه پروفیل بر هیوندای مدل HP 2535-MC

هیوندای مدل HP 2535-MC نیز در بین مدل های پرفروش اره پروفیل بر طبقه بندی می شود. حداکثر ظرفیت چرخش آن ۱۳۰ میلی متر می باشد. شرکت هیوندا در ساخت این دستگاه همه ی فاکتور های ایمنی را در اولویت قرار داده است. با داشتن توانی بالغ بر ۲۳۰۰ وات می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. کارایی این محصول بسیار زیاد می باشد.  دارا بودن آپشن های مختلف سبب شده که با اطمینان خاطر بتوان از آنها استفاده کرد.

دستگاه پروفیل‌ بر اکتیو مدل AC 2135

اره مدل AC 2135 پروفیل بر دارای موتوری قدرتمند می باشد و جزوه دستگاه های مدرن در نظر گرفته می شود. از مهمترین کارایی آن می توان به برش های مورب و مستقیم اشاره کرد. اصلی ترین مزیت این کالا مقاومت خوب آن در برابر سخت ترین برش ها است. از آنجایی که برای ساخت این دستگاه از استانداردهای خاصی استفاده شده است، طول عمر مفید این محصول زیاد است. به همین دلیل با اطمینان مورد استافده قرار می گیرد.

2خرید اره پروفیل براره پروفیل بر برند ماکیتا مدل M2400

اگر به دنبال خرید اره پروفیل بر با سرعت بالا و قدرت مناسب هستید، مدل M2400 یک گزینه ی ایده آل برای شما خواهد بود. برای به کارگیری آن یک پایه نگهدارنده وجود دارد که سهولت بیشتری ایجاد کرده است. دستگاه پروفیل بر برند مدل M2400 قابلیت چرخش در زاویه ی ۴۵ درجه را دارد.

دستگاه پروفیل بر برند ماکیتا مدل LW1401

مدل LW1401 مناسب برای برش فلزات می باشد. حداکثر عمق برش برای این دستگاه ۱۲٫۵ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. با استفاده از این دستگاه می توان برش های مختلفی را انجام داد. به همین دلیل محدودیت کمتری برای به کارگیری آن است.

 

دستگاه پروفیل بر کرون مدل CT 15007

دستگاه پروفیل بر کرون مدل CT15007 از دیگر مدل های پرفروش اره پروفیل بر است که طراحی ارگونومیک داشته و کار با آن سهولت بیشتری دارد. کارگاه های ساختمانی بهترین مکان برای استفاده از آن می باشند. دستگاه پروفیل بر کرون مدل CT15007 با کارایی مطلوبی که این محصول دارد، قیمت بسیار مناسبی برای خرید آن پیشنهاد می شود.

دستگاه پروفیل بر شیلدر مدل SH-2235

یکی دیگر از اره های پروفیل بر پرفروش،  دستگاه پروفیل بر شیلدر مدل SH-2235 است که قابلیت کار با توان بالغ بر ۲۲۰۰ وات را دارد. وزن خالص آن ۱۶٫۶ کیلوگرم است. این دستگاه توانایی برش در زاویه های مختلف را دارد.

دستگاه پروفیل بر آاگ مدل SMT355

دستگاه پروفیل بر آاگ مدل SMT 355 نیز دستگاه پروفیل بر پرکاربرد است که عملکرد خوبی دارد. برای ساخت هر یک از انواع این محصولات استاندارد خاصی در نظر گرفته می شود.  با توجه به نیازهای موجود می توان بهترین گزینه را در اولویت قرار داد.

قیمت اره پروفیل بر

قیمت اره پروفیل بر یک مقدار ثابت نیست و به پارامترهای مختلفی وابسته است. به منظور اطلاع از قیمت درخواستی برای خرید این نوع از اره ها می توانید با ما در تماس باشید. ما هزینه ی مناسبی را برای فروش اره پروفیل بر در نظر داریم.  خرید آنلاین اره پروفیل بر را برای شما فعال کرده ایم تا در هر جای کشور که هستید بتوانید در کوتاهترین مدت زمان، ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. از فاکتورهای موثر در قیمت خرید اره پروفیل بر می توان موارد زیر را نام برد :

  • نوع
  • کیفیت
  • امکانات
  • استانداردهای تولید
  • کارایی
  • دور موتور پروفیل بر
  • وزن دستگاه
  • طول و جنس کابل های آن
  • داشتن آپشن های مختلف

ما اینجا هستیم تا شما بتوانید با پرداخت هزینه ی مناسب، کالای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و در اسرع وقت خریداری کنید.

3قیمت اره پروفیل بر

باید و نبایدهای خرید اره پروفیل بر

برای اینکه بتوانید از خرید اره پروفیل بر راضی باشید،  لازم است باید و نبایدهایی را در اولویت قرار دهید. توجه به موارد زیر در انتخاب این کالا بسیار مهم است:

  • توان موتور
  • دور موتور
  • گیره دستگاه
  • گونیای قابل تنظیم

دریافت اطلاعات کامل در مورد مشخصات دستگاه پروفیل بر می تواند در انتخاب یک محصول مناسب بسیار مناسب باشد. اگر در خرید تان دچار تردید هستید با ما تماس بگیرید، راهنمای کامل در اختیار شما برای انتخاب بهترین مدل دستگاه پروفیل بر قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه × = 9